En sån där lista

Har någon sagt "förevigt" och sedan svikit dig? Ohja
Din relationsstatus? "komplicerat förhållande"
Tänk tillbaka på början av 2011, dejtar du fortfarande samma person? Hell noo
Första tjejen du vänder dig till? Bella
Är det någon som ogillar dig för något du gjort? Ohja, men det bjuder jag på!
Vad stoppar dig från att satsa på killen du gillar? Inget alls
När var senaste gången du grät? I lördags
Finns det någon du skulle göra allt för? SJÄLVKLART! Mina barn och mina vänner
Vilken är din favoritlåt? Takida / you learn
Nämn en artist som ser riktigt bra ut? Oj, har ingen aning..
Hur många personer kan du berätta allt för? Hm, två.. Bella och min bror :)
Betyder den senaste personen du höll hand med något för dig? Jo
Beskriv dig själv med ett ord. Mamma
Vilken killes nummer har du memorerat? Måste nog vara Mattis då vi nästan har likadana nummer samt att jag kunnat det i bra många år nu hehe..
Är det svårt att få dig att skratta? Absolut inte
Har du en bästa vän som känner dig utan och innan? Yes, min fina Bellsa <3
Är du nöjd med ditt liv just nu? Till 99%.. somliga saker hade kunnat vara bättre.
Vad har du för framtidsplaner? Lämna Gällivare är min största framtidsplan!!
Har du någonsin varit "den andra personen" i ett förhållande? Eh, nä.
Har du fått ditt hjärta krossat? För många gånger
Har du själv krossat någons hjärta? Tyvärr krossade jag en väns hjärta, en vänskap som försvann och som aldrig mer kommer tillbaka.. ångest på det.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0