Svammel

Hallååj. Vilket stress det blev nu men tar mig tid att trycka in ett litet inlägg här i all världens fart! Strax innan fyra ska brudarna vara hos fina Bella och Wv medans jag åker iväg på ett möte, hah jag har aldrig någonsin hört något så löjligt som "top bostäders boskola, 18-25 år".. fyfan jag dör så skämmigt! Men tydligen är den obligatorisk och ett måste om man hyr av dom och är i den åldern. Gode gud låt mig slippa.
Jaja.. tiden går nog fort ;) Sen kan man ju skatta sig lycklig över att det faktiskt finns wordfeud ;D hehe


Nåååväl.. ska kirra tidig middag åt tjejerna nu.. ååh vad jag älskar stress, not!


Bella, min fina dotters fråga..

- Mamma, får jag ta med nutti (snuttekudden) till Bejja å bb?

Haha gööölle, hon kallar Wv för BB, haha sweeet..



Vi hörs när vi hörs ;D pussss


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0