Tisdag

Jag lever, har bara inte prioriterat datorn ;p I Söndags for tjejerna till Matti på pappavecka så då körde jag igång med storstädning här hemma.. mindre kul! Något roligare är iallafall att igår kom ett brev från familjerätten med papper som ska fyllas i ;)

Så idag ska det fyllas i papper, hämta personbevis mm sen lämna in allt till tingsrätten! Ska bli skönt när detta är över, för just nu kan vi bara leva på hoppet. Jag hoppas och ber att detta kommer gå vägen. Men det vet jag att det nog kommer göra!




Nog om det nu, lovar att berätta för er hur det går senare :)



Från det ena till det andra, sa bye bye till årets största utväxt igår och slängde i en mörkbrun färg i håret! Blev sjuukt nöjd!






Nu ska jag göra mig iordning sen dra på stan en sväng med en god vän :)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0