Ibland är skadeglädje den bästa glädjen

Att jag har killkompisar har förut varit dödsförbjudet, att nu alla vänner kommit tillbaka stör en viss herre något så fruktansvärt. Personen som får se det med egna ögon är en betalbar syn för mig, nu är han maktlös.. rakt av. Jag njuter i fulla drag. Mitt liv är tillbaka och jag släpper det inte igen för en enda sekund! :)
Från det ena till det andra, ikväll packas väskorna för imorgon åker jag mest troligt till Piteå ;) Umgås med goa vänner, festa and just have fun!



Vet ni hur underbart det är att FÅ umgås med vänner, att ha en underbar pojkvän som liknar allt annat än en dåre av dess like, ingen svartsjuka.. bara kärlek, lycka, respekt! Mitt hjärta har tinat upp 100%!


 duochjagutanmellanslag hunny ♥







Kommentarer
LINDAVIOLA!

Kikar in och önskar en fortsatt trevlig kväll!



/ LINDAVIOLA!

2012-01-04 22:12:48
URL: http://lindaviola.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0