Torsdag

Vilken vecka, fullproppad med roliga saker.. snart är den slut och det är Söndag och då kommer kidsen till mig ;) Längtar så in i norden!! Nu är iallafall alla papper klara för adoptionen, bara att skriva under samt skriva ett A4 om just VARFÖR denna adoption ska gå igenom.. våra tankar, åsikter mm.


-

Imorgon är det dags för tatto nr 4 och fixa till en annan, på Lördag blir det filmkväll.. om jag får bestämma! Men det blir väl som i Lördags. En dusch och sen krypa ner i soffan framför en film sen börjar telen gå glödhet att jag MÅSTE komma och festa. Neeeeeeeeeeeej för satan, en halvtimme senare är jag där. Dålig karaktär, jag vet. Men det var den roligaste kvällen någonsin ♥

Med dom bästa kan det bara bli kul :)

Backman, Macke, Mia, Mouse, Zacke.. Bara min Belleprutt som saknades den kvällen!



Nä hörrni, ska ta och studsa i duschen sen göra mig scnyyggg för sen blire go middag med fina Jörgen ;p



Kommentarer
alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-01-21 01:28:44
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/
Johanna - mamma till 3

Vad fin bild på dig!

2012-01-21 10:54:48
URL: http://jobeah.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0