20090423

Godmorgon vackra fina du :) Eller ja, nu är det ju snart förmiddag. Felicia har åkt till byn över dagen med sin moffa "foffa".
Saknar henne såå mycket men jag behöver vila dessutom städa sen är det bara bra att hon får se annat än denna håla också.. min sötunge! Nu när posten kom så fick hon ett paket, vad glad gumman kommer bli när hon kommer hem och får öppna det.. Har nämligen gått med i en bok klubb åt henne (ABC) hon älskar ju såklart att läsa böcker, räkna, sjunga!
Min duktiga tjej!

Idag är vi slöa och äter pizza till lunch, är inte riktigt min grej men bara för att Mathias vela ha det så får det bli det. Jag nästintill avskyr pizza, hamburgare o sådant snusk.. är ju bara fett och åter fett i sådant. Nog för att jag hade velat gå upp bra många kilo, meen inte på det sättet.. uschamig!

Vad äter ni till lunch idag i denna vårvärme?


Uppdaterar senare med en massa massa bilder :)



Ha en bra dag, och var rädda om varandra!


Kommentarer
Messi

Vad trevligt :)

2009-04-23 17:27:29
URL: http://messi.se
josephine

sv: härligt:) jo jag börjar bli frisk nu äntligen. vad gör dudå?

2009-04-23 18:45:35
URL: http://stjupid.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0