Fredag igen :)

Veckorna går så himlarns fort tycker jag! Igår var Felicia hos min Pappa över dagen ute i byn, hon skulle egentligen sova där en natt men eftersom att jag är så nojig och höll på att sakna ihjäl mig efter henne så bestämde vi att vi hämtar hem henne! Sagt och gjort, när vi ätit middag hoppar vi i bilen och börjar köra.. efter ett par mil säger Matti "hurru, jag tror vi har punka på ena däcket" shiiiiiiiiiit tänker jag ju direkt.. Ännu mera nervös. Well, bilen slutade bete sig konstigt så punktering var det inte! Tur det! Väl framme i byn vart det att surra med min Faster en sväng sen vidare till Konsum där vi mötte upp Sofi lostangellostangel.blogg.se en barndomsvän till mig :) Sedan hämtade vi Felicia och hem for vi.. nu sitter jag här och väntar att den där rackarns tvätten ska bli klar någon gång.. barnen och Matti har åkt iväg ett par timmar så nu är jag barnledig.
Ne hurrni, tvätten kallar!



Ha det ;)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0