Godmorgongodmorgon :)

Godmorgon allihopa :) Sovit gott? Kan säga att det har inte jag gjort, Bells vägrade somna.. efter många om och men sågjorde hon till sist det, meen då vaknade nästa prinsessa.. dessutom flera gånger. Så, jag får väl helt enkelt vara glad över mina 4 timmar med sömn. Hmm, får ta en taktik vila här på dagen ;)

Kan fortfarande inte släppa alla tankar jag har, varför du Malin? Hela livet framför dig..
Det gör ont i hjärtat att sakna en gammal vän, vi har trots allt umgåts mycket i skolan även på fritiden.. fast det är ändå rätt många år sedan. Men jag saknar ändå! Så otroligt! Men samtidigt kan jag inte gråta ihjäl mig och bara låta världen gå under.. har två små sweeties att ta hand om varje dag. Det värsta jag vet är att förlora vänner/släkt! Det finns inget värre.. när man varit med om det nog måna gånger så slutar tårarna att rinna..

Vila i frid Malin!






-




Nu till våra morgon rutiner, frukost sen blöjbyte och byta kläder.. sen borsta tänderna.
Sen börjar vi på ruta ett igen fast med nästa barn :)

Vad har ni för morgon rutiner? Eller har ni inga alls?


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0