Hejhej :)

Nu var det ett bra tag sedan jag uppdaterat här ser jag, har varit rätt slö på den fronten dessutom har jag haft en massa andra viktiga saker som kommer före. T.ex mina supersöta prinsessor! Åh, kom och tänka på en sak... Felicia har lärt sig att säga Bella :) hon är så duktig när det gäller att uttala namn rätt och sådant, även annat är hon bra på :) JA jag vet att jag älskar att skryta om mina små charmtroll, men sådan är jag!

Nu är påsken över iallfall, skönt! Jag hatar storhelger, t.om Julafton.. hatar sådant! Pyssel pyssel hela tiden, folk är som dårar på stan.. trängs och flåsar en i nacken i köerna på affärerna.. fy! Nå, vad vi har gjort under påsken då? Ja inte har vi då rusat som dårar runt stan, ne.. vi har nämligen varit sjuka! :( Förkylning / matförgiftning. Tråkigt.
 
Igår drog jag och Felicia iväg till min mor (otroligt att jag och Mamma inte bråkade för en gångs skull) och tvättade en massa kläder.. som ni vet och läst i tidigare inlägg så har jag ofta tjatat om våran tvättstuga och allt bråk med alla utlänningar. Så igår tvättade vi hos mamma, delvis för att få lugn och ro och för att det inte fanns nå lediga tider här.
OTROLIGT 1 timme och 10 min tog hela skiten för att tvätta och torktumla alltihopa.. härligt härligt! Här har man tvättstuga i 7 timmar men likförbannat blir inget torrt! Sååååklart är det ju åt ToP Bostäder man har lägenhet.. allt är skit! Mamma hyr genom FaB och där är det fan inte nå skit med något.. så ska det fan vara!

Åter till annat.. ska fortsätta städa lite, har just ätit lunch och Bella sover och Felicia är på dagis.

Ska se om jag hittar nå bilder att lägga upp.. :)




Kommentarer
Sofie v

Vad söt din lilla sessa är!:D

2009-04-15 19:35:05



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0