Nu är det nog, jag sa NOG!

Varför ens bry sig? Sitter just nu och messar med en "gammal" vän, bekanat eller vad fan man ska säga.. sak samma, korkad iallafall på alla det möjliga sätt.. nåväl, när vi så gott som messat klart så skriver hon "Förresten, vet du om det går rykten om att ditt nya barn inte är din gubbes barn?" HAH, men för guds satans skull jag om någon vet att det är hans barn. Dessutom, dom som har så lite att göra i sitt liv så att dom måste snacka om vårat dom har med största sannolikhet inte träffat oss, vet knappt vilka vi är osv.. Så, lägg ner! Alla gör vi våra misstag, jag gjorde mitt.. men älskar Felicia lika mycket för det. Och Isabella är Mathias barn nu vet ni! Ååh, blirså less på skitsnack så det är otroligt. Lägg ner eran tid på annat istället för vårat liv!

Kommentarer
Anonym

vadå? är felicia nån annans?

2009-04-27 09:12:52
Marie

Vem frågar?

2009-04-27 12:14:04
URL: http://lillmian.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0