Stressigt

Ohyees! Har hur mycket som helst att göra idag och halva dagen har inte ens gått.. Ska och skriva kontrakt på lägenheten om någon timme, nog för att vi var dit imorse och skulle göra det men som vanligt så tjorvas det från ToP Bostäders sida! Jag vill ha ett hus, ge mig ett? Hah. Sen ska vi hämta mammas hjärta från dagis, sen till Bvc kl fyra och väga båda barnen, hem och äta sen ska jag och Mamma på stan kl fem och kolla säng gavel.. Tänkte att jag bara snabbt slänger in ett inlägg här, sen ska jag fortsätta städa Felicias prinsess rum innan vi åker iväg och stressar runt.. usch, hatar stress!



Mina fina små tjejer!

Kommentarer
Kurt

Oj vad sööööta

2009-04-28 14:29:32
sofie

Himmel vad stor felli har blivit måste komma förbi någon dag och hälsa på er:)

2009-05-01 03:21:56
Petra

Men du så söta flickor du har. :)

2009-05-02 09:27:53
URL: http://vaniljljus.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0