Svappavaara

Ajustdetja, imorgon åker Felicia dit med morfar (eller som hon själv säger "foffa") om allt går bra så ska hon vara där hela helgen, jag lär ju vara nervös som en liten hök och ringa dit hela tiden.. ska försöka låta bli iallafall, ska ta och vila heela helgen! Och städa hade jag tänkt.. För på Måndag kommer ToP och besiktar vår lägenhet, sen tar vi över den..

Några saker jag ska ta upp:

Fläkt till köket (vi har ingen vilket innebär att det luktar os jämt) ;(
Nya tapeter till framförallt sovrummet sen hallen
Köksgolvet får dom minsann åtgärda


Deet var nog allt, tror jag. Ska skriva en lista sen så jag minns allt, brukar oftast vara så att man glömmer säga hälften när dom väl varit..



Bjussar på lite bilder också.. På mina söta prinsessor :) Kan ni se vem som är vem på bilderna?
Haha, sååå lika varandra ;)






Kommentarer
albin

Hej !Hej !

Jag tävlar om veckans blogg, snälla rösta på mig hör http://hannajohansson.blogg.se/2009/april/veckans-blogg-2.html#comment



rösta på nr 9. Albin

och SNÄLLA följ min blogg på www.bloglovin.com,

och få även folk att följa den, jag kommer skviva om allt, och ha massor med diskutioner om olika saker, tex myspace, msn, allt möjligt. Börjar när jag har fått 50 st följare på www.bloglovin.com

2009-04-22 09:35:33
URL: http://albinslife.blogg.se/
Josephine

allt bra idag ? :)

2009-04-22 10:15:10
URL: http://stjupid.blogg.se/
Sofie

Första är isabella och andra är felicia men jäklars dom e lika!

2009-04-23 01:47:09



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0