Vår ute :)

Häärligt! Väntar att karln ska kommaf från gymmet så vi kan åka ut en sväng på stan i det fina vädret. Tänkte kolla tapeter och sen köpa hårfärg.. är på tiden att färga håret. Och nästa vecka kommer tvillingvagnen.. kanske. Får la se vad min vän Tina planerat :) den snälla tjejen..

Och snart kommer min superduktiga tjej hem från dagis :) Hon gör sådana framsteg så det är otroligt fast hon är så liten än.. eller ja, liten och liten. Snart 1 år och 8 månader. Hon har börjat prata såå mycket rena ord, sen förstår man också det mesta hon säger.. jag måste även skryta lite om tösa, henne läkare som var med på hennes 18-månaders kontroll tyckte att hon är så duktig och före sin tid med mycket! :)

Här är lite ord hon kan säga .. dessutom kan hon räkna ;)

Hej
Hejdå
Mamma
Pappa
Mommo
Foffa (Moffa)
Gack (Tack)
Gocka (Docka)
Sex
Sju
Åtta
Nio
Tio
Elva
Bebis
Bada
Sesse (Tisse)
Nej
Nähä


.. är säkert en massa andra ord också men det där är dom jag kommer på iallafall.


Och som vanligt kan jag bjuda på en bild ;)



Felicia liten :)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0