20090811

Godmorgon, ligger här stendöd i sängen.. är såå himla trött. Bella vaknar alltid vid sex tiden på morgonen och är hungrig, då vaknar jag för att sen inte kunna somna om.. tio min senare vaknar Felicia vilket innebär att hon gör allt tänkbart man inte får göra ihopp om att jag ska flyga upp ur sängen vilket inte alltid är det lättaste. Upp tog jag mig iallafall, kirra frukost åt Felicia sen hamna jag här igen! Justdet, som jag skrev igår så fick Felicia tillbaka sin dagisplats i Gve, förstå hur glad jag är.. Jag sa upp hennes plats där för att hon skulle börja hos en dagmamma inte långt ifrån vart vi bor men efter många om och men så börja jag ångra mig mer och mer så det vart till att ringa tusentals samtal, vänta några veckor sen ringa igen och äntligen löste sig det.. Visst, är ju en bra bit till gve men hon trvis så kanoners och jag är nöjd med barn och personal, så nöjd att jag börja böla sista dagen  Felicia var där.. ne, tacka fan för att allt ordnade sig till sist! Puuuhh...

Nu ska jag iallafall försökna vakna till liv här och bli människa sen gå och ta tag i gårdagens disk och skura kök m,m.. om jag orkar. Hooj, men det behövs ju när man har smååisar som spiller på golven o allt sånt. 

Nåväl, hejdå!




Bella höll på att små krypa på golvet igår men då somna hon på vägen med tummen i munnen ;)


 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0