20090816

Hello på er! Sitter här framför datorn nu och hör inte ens vad jag själv tänker, Matti busar med ungarna så att hela huset skakar.. haha, jaja dom tycker ju det är kul så då får dom härja, jag evakuerar väl om mina öron ramlar av eller nå, haha! Har städat o så, as usual! Meen, det var faktiskt väldigt välbehövligt.. Måste börja fundera på middagen också. Jag hade velat ha en endaste dag utan några måsten. Hade varit väldigt härligt det, men man kan inte alltid få som man vill!

Har även hunnit ta en liten lekparks tur idag med Felicia, hon älskar ju gungor o sådant :) ♥

En bild kan man ju också bjuda på!




Hihi, min sötunge vinkade godnatt till solen här för någon kväll sedan när jag satt ute på balliis.

"Onatt solen onatt"




Hörs senare!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0