Ajaj!

Det går inte att beskriva med alla tusen ord i världen som finns hur jäävla ont jag har i min tand just nu, har tagit alvedon som verkar hjälpa litegrann iallafall, måste ringa tid till tandis nästa vecka innan jag avlider.. fyfan! Jag har värsta tandläkarskräcken, sen vet jag om också att dom kommer ta bort tanden och det gör mig bara ääääännu mera rädd än jag är från början.. Hoj, men jag måste annars blir det tusen gånger värre den där värken. Någon som vill följa med och hålla mig i handen? Haha..

Ska ju lägga upp lite bilder också men jag har verkligen inte haft ork, varför förklarade jag just.

Meen det kommer under dagens lopp..



Nu måste jag vila en stund iallafall, kanske värken försvinner om man somnar till en stund.




Nattinatti ;D

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0