Att skriva av sig när man är nere är inte fel, sen vad som skrivs det varesamma!

Hello igen, ligger i sängen och småkollar tv samtidigt som jag snokar runt på nätet. Har inte ens matlust. Känner mig bara ledsen och nere, pga av många orskar som jag inte tänker ta upp här utan vela bara skriva av mig litegrann, kanske känns bättre sedan. Vem vet. Funderar seriöst på att ta en vääääääääldigt lång promenad och rensa tankarna litegrann med musik i öronen samtidigt, hade inte suttit helt fel. Just nu är jag iaf låst med två barn så det får bli när karln kommer hem från sitt älskade lilla gym. Hm, vad mer finns att säga.. justdetja, jag har börjat med körkortet, igen! Betalt och allt ;) Inte illa, inte illa hurrni.. SÅ nu är man mer motvierad också till att ta det. Tycker inte om att vara så beroende av andra, och buss vägrar jag åka.. haha, inte en chans på världskartan! Tycker inte om dom där krypen som flåsar en i nacken hela tiden, ni vet säkert vilka jag menar.. slibbiga små äckelmänniskor!

Nååväl, nu är Bella vaken så ska gå och göra iordning en flaska sen byta blöjor på barnen.



En semester i en vecka utan barnen hade suttit fint, JA jag älskar dom högt över allt på denna jord men för att bli en bättre och starkare mamma med ny energi så behöver man tid för sig själv ibland vilket jag sällan och aldrig har.


Nu barnen, vi hörs säkert senare.. kram på er, ta hand om varandra!
Man lever bara en gång.


Annat är det med katter, dom har nio liv.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0