Att vara Mamma, är en lycka!

♥♥ Måste bara skryta litegrann <3

När jag sjunger Bä Bä Vita Lamm åt henne så brukar jag medvetet hoppa över några ord.
Typ, bä bä vita ..... har du någon .....

vet ni vad hon gör då? Hon sjunger dom orden jag medvetet missar, haha snacka om duktig tös jag har :) Hon har blivit såå stor nu och har lärt sig så otroligt mycket ord, meningar, sånger m,m.. är så himla kul!

Finns eg inte mycket att säga än om Bella eftersom hon är så liten ännu förutom att hon pruttar äter och sover.. hihi, men det är så det ska vara! Ska bli kul att få se henne ta sina första steg.. jag vart helt överlycklig när Felicia gjorde det!



Jag minns att vi satt hos min Moster, jag halvlega på soffan och läste kometen.. då sa både matti och Moster "titta vad Felicia gör. MEN TITTA DÅÅÅ"!!!! Jag var som i min egna värld, men hahh när jag såg det.. jäääklars vad STOLT jag var. Vilken upplevelse.. kanske är smått i era ögon, men att vara förälder och att få se sina barn göra nya framsteg för varje dag som går, det finns inget mer underbart <3



♥ Felicia
♥Isabella


Mammas små hjärtan..

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0