Ballongblåsning på hög nivå, yes!

Sådärja, nu har vi prydit balkongen fylld med ballonger på räckerna.. här inne snavar man bara på dem. Pappa och Stina har också kommit hit nyss och firat oss, fast kalas är ju kl fyra först och dom trodde det var kl tolv, jaja men dom är välkomna ändå såklart.. fast tårta fick dom inte. Dom är inte klar förens tre tiden någongång. Blir smörgåstårta och vanlig, jag hatar vanlig tårta, bullar etc.. äckelpäckel! Ne, smörgårstårta blir det för min del iallafall. Uscha vad det är varmt ute, håller på att flyta iväg fast jag är inomhus, ge mig vinter nu!!

Ska fota senare också och lägga in i datorn så kan jag bjuda på lite bilder till er mina kära söta läsare :)


Vi hörs senare.. kram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0