Bloggtorka

på hög nivå! Ohja..
Nu blir det iaf duschen nästa sen kolla film med hjärtat när han kommer hem :) Jag fyller ju år på Tisdag men fick en supersöt present av honom idag, tack älskling!
Sen var även pappa hit idag med sin Eu-moppe.. haha 50 k/h körde han från byn hit.. tog ju bara 1tim och 50 min :) vojvoj, vilka idéer han har! Men glad vart jag iallafall.. sen har dagen bara bestått av att ta det lugnt, tills Linda kom hit med fet kaggen ;) Inte länge kvar tills grabben kommer ut.. då får man snuusa beebis igen! Tror nog att Bella höll på att äta upp Lindas händer idag, haha.. hon skulle suga och snutta på vartenda finger ;) Gullunge! Imorgon blir det nog kanske badhuset för Linda och Felicia, tack snälla för att du ställer upp! Jag tål inte klor så för mig blire att kolla på och sååklart fota en massa!


Nåväl, lite snabb uppdatering till er från mig.. Nu blir det en snabb dusch sen film som sagt :)



Godnatt och sov gott :)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0