Egentligen inget vettigt att skriva, men något blev det iallafall ;) Hoj för mina rubriker, borde inte få finnas sådana!

Nu sover Felicia, förhoppninsvis för natten. Hon har varit igång sen tidigt imorse.. Bella är då ute på äventyr med Matti. Dom lär nog dyka upp om en stund skulle jag tro, hon lär nog somna sent ikväll med tanke på hennes längre sovstund idag. Tycker det är så himla svårt att få till rutiner när hon är såå liten ännu, men det kommer nog. Går inte riktigt heller att hålla mattider för henne eftersom att hon äter så rackarns mycket, 210 ml sveper hon i sig på någon ynka minut.. ibland mer. Sen lite burkmat, ibland nästan en hel mosad banan efter eller innan.. MEN, när hon väl ätit allt det dära så vill hon ha MERA! Så man får ta och hejda våran lilla 9 - 10 kg´s prinsessa ibland ;) Ska bli mäkta intressant att se vad damerna väger vid nästa BVC besök ;) Vi hade ju en tid för några dagar sedan men kommer bara ihåg datumet inte själva tiden så den missade vi ju såklart, måste ringa dit imorgon (påminnelse till mig själv) för en ny tid!

Måste även dra förbi Johanna någon dag med dom utlovade blöjorna till söta Ella!

Vi köper alltid flera paket samtidigt men nu har Bellsa bytt storlek på sina blöjor så dom andra är för små, även oöppnade så dom har jag lovat bort :) Bellsan och Felicia har samma storlek på blöjorna, haha.. jaja, alla är vi olika! Det är ju bara 2 kgs skillnad mellan barnen, meen det är väl släktet tror jag.. Eftersom båda barnen har olika pappor.. Felicias "pappa" är smal, likaså jag.. Matti har varit goo och stor som en nallebjörn därav Bellas vikt, vad jag tror iallaflal.. inget fel med det.. Men ibland måste man hejda det där ätandet också för lilltösa.. hihi.. Gulleungar!


Neeehurrni, nu ska jag ladda upp med lite coca cola och dra vidare till facebook.. haha, vi hörs!


Älskar er, min underbara familj! ♥

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0