En ny dag med nya krafter när gårdagen inte vart som den skulle!

Godmorgon på er! Vart en dålig uppdatering igår, grät mig igenom gårdagen.. har aldrig någonsin haft så ont som igår. Uscha! Kunde knappt stå eller gå och gjorde jag det så vart jag bara mer och mer yr.. Känns iallafall bättre idag men nog har man lite pain ännu, måste måste måste ringa tandis på Måndag. Har nog inga val dessvärre även fast jag har smått tandläkarskräck, haha.

Funderar nu på att göra mig lite frukost iallafall, resten av familjen har åkt till Hakkas så jag passar på att stanna hemma och vila och göra sådant som jag tycker om att göra när man är ensam.. typ städa och sånt. Funkar liksom inte när man har två barn hemma samtidigt som kräver ens uppmärksamhet hela tiden, mig gör det faktiskt inte mycket då men när jag städar så måste jag göra det ensam annars blir det bara slarv av allt och då blir jag ändå inte nöjd i slutändan. Så kan det vara!


Nu blir det frukost iallafall och läsa lite bloggar, kanske hörs senare! Kram på er.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0