En seriös, resten beter sig som 12!!

Guuuud vad jag har tråkigt, hade behövt ta tag i disken också men fan bara att tänka på det gör det ännu jobbigare. Sitter här och läser fjortis bloggar, idoter rakt av! Folk som provocerar genom att få mer besökare, korkat. Jag trodde att man bloggar för att det ska vara KUL? Sitt eget race ska man köra men att vara elak med sina läsare, behandla andra som skit rakt av jag förstår helt enkelt inte poängen med det hela.. Brukar vara in på dessa bloggar ibland, och det finns bara en endaste i världen som imponerar mig rejält! Hon är ärlig, kör sitt eget race och har kommit jävligt långt här i livet, är Blondinbella jag skriver om nu. Vilken tjej!

Ni kanske kan lämna en kommentar om vad ni tycker om dessa bloggar? Kul att veta om vi delar samma åsikt eller inte!

www.blondinbella.se



www.kissies.se



http://paulinadanielsson.blogg.se/



http://desireenilsson.blogg.se/



OBS, bilderna är tagna från deras bloggar!!

Nå, få höra nu eran åsikt! Vad ni tycker!! Som jag skrev ovanför så är det bara Blondinbella som jag tror på, ärlig och seriös med sin blogg. Handlar inte om färgen på håret utan vad som finns innanför. Jag personligen tycker det är fullkomligt galet att som 15 åring sitta och provocera, supa sig as kalas varje helg, skita i skolan, skita i sina läsare på bloggen delvis behandla dom som skit. Det är fan pinsamt!!

Typ.. Blalalala jag vet att alla älskar mig och JAG äR tHe OnE aNd OnLy!!!!!



Kommentera nu så fingrarna blöder!! ♥






Kommentarer
E - Bloggen om skönhet & mode !

Hej !

Nu är du med o tävlar i Veckans blogg hos mig :)

Nu gäller det att skrapa ihop så många röster som möjligt så just du vinner :)

Lycka till !

2009-08-30 14:46:17
URL: http://hondaremelie.blogg.se/
Anonym

Jag kan inte rikti hålla med, bella är också falsk och ändrar sig hela tiden om allt. Nej den enda riktiga är kenza.

2009-08-30 18:06:39



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0