En trött prinsessa!

Anna Geddes bild lånad från google



Hej igen allesammans, nu har karln min varit och handlat massa gott fika för vi får snart gäster. Mina kusiner ska komma och uppvakta Felicia i efterskott.. Och Bellsan hon sover som vanligt, det här är hennes femte sovstund idag. Hon har bara ätit, fått ny blöja och myst lite sen har hon varit gnällig och velat sova. Så, visst.. har lagt henne i hennes säng och dit har hon stupat direkt. Undras om det är någon tillväxt period hon är i eller nå? Är ju ett bra tag sedan Felicia var så liten så jag kommer knappt igår hur det var, har iaf ringt Bvc nyss och väntar att dom ska ringa upp.. inte för att hon sover mycket utan just för att hon inte fått tid för sin 5 månaders spruta hon ska ha, wiiiiierd? Dom brukar ju skicka ut brev för sådant men tydligen har dom väl missat och hon är ju över 5 månader så. Tänkte även boka en tid för att väga min stora gumma men då fick hon idag med posten en tid till läkaren för att kolla upp hennes förkylningsastma som dom så fint kallar det för, jag har ju astma så jag ber över att hon inte får det. Tydligen så kan denna förkylningsastma försvinna med tiden, få se då. Jag hoppas då det!

Nååväl, nu ska jag göra mig klar.. Ligger här med blött hår så måste fixa det sen plocka fram fika och grejs innan dom kommer :)






Igår kväll innan läggdags ;) Mina små Mumin troll!



♥ Och en bild på Felicia imorse när hon skulle iväg till dagis ;) ♥



Nu till annat, vi hörs!




Kram på er!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0