(,")

Jäävla skit diskmaskin som inte värmer vattnet, fan också jag blir galen här och jag vägrar drunkna i disk! Nu har stora gumman åkt iväg till dagis sen skulle Matti förbi Comfort butiken och se vad dom säger, i värsta fall får vi köpa en ny diskmaskin! ;) Skitsamma, bara vi har en fungerande!


Känner på mig att Bella kommer vakna snart så det här får bli ett kort inlägg. Uppdaterar nog senare ;)



Förresten, idag bör jag nog få min parfym som jag vann! Visar bilder sen, om jag får den idag vill säga ;P





Ladda ner den här låten.. 

Ken Ring - Kelian


Såååå gullig låt ;)






Nåväl, vi hörs!  

Kommentarer
Elinn

Jadu..det är ju inte lätt att svara när någon glömmer att skriva sin bloggadress och jag istället får googla fram bloggen. ;)

Nå, jag jobbar både på Swedbank och YIT för tillfället.

2009-08-25 09:13:59
URL: http://elinn.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0