Ett leende :)

Godmorgon :) Snart är hösten här, och jag längtar bara mer och mer.. tycker inte alls om denna värme! Förstå hur mysigt det är att slänga sig på soffan framför en bra film, något gott att äta och dricka sen bara mysa på samtidigt som mörkret är utanför. Hur härligt som helst!

Nåja, drömma vidare kan man göra sen.. nu har karln iallafall åkt för att hämta ut mina kläder som jag beställt och som jag även visat här i bloggen åt er. Sen skulle han på några andra ärenden också! Mina små sessor sover lunch, tur det.. annars är det sura miner och tårar här senare och det vill vi ju inte ha!





Det där med att lägga upp videoinlägg här har jag också hunnit klura ut hur man gör, kommer hela vägen men sen ska det tydligen finnas en uppdatera knapp som gör att videon läggs upp men jag hittar den inte. Fandå, jag har hur mycket videoklipp som helst på barnen som jag vill visa er :) När dom busar, stojar, spexar sig.. när Felicia tar sina första steg.
Vilken underbar känsla, och vilken tur att jag hann filma det också när det väl hände.. det är verkligen ett minne för livet. Att kunna spola tillbaka tiden ibland och bara sitta och le och kolla på sina duktiga barn! Vilken känsla. Men fler sådana kommer.. snart börjar ju Bella också gå, fast det är nog ändå ett tag kvar fram tills dess.


Nu ska jag iallafall ta tag i disken och fortsätta drömma mig vidare om mörka/mysiga höstkvällar och barnminnen..


Vi hörs! ♥♥



Har visat den förr, men gör det igen! Sötbild :)



.. och en till sötbild :)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0