Fina bilder förgyller gråa dagar som denna!

Hej, hur är det med er? Hoppas det är bra. Vilket det inte är här, men vissa dagar är sämre än andra och denna dag är en sådan. Är iallafall superduperglad att jag har Felicia, med hennes tusentals kramar och pussar varje dag så kan man inte bli annat än glad och lycklig, det behöver jag verkligen!  Utan mina barn skulle det inte finns något värt att leva för.

Älskar er mina prinsessor! :)



Nåväl, efter regn kommer solsken iallafall!




Mammas älskade ♥ !



En liten söt Bella i sin nya hoppgunga! ♥



Världen bästa Morfar som läser bok åt Felicia ♥



Världens bästa storebror! ♥♥



Isabel som jag är Faster åt :) ♥



Isabel och Simon, som jag är Faster åt ;) ♥ 



Hihi, måste även visa Felicias fina naglar som jag fick måla iförrgår, vi hade en liten mamma/dotter kväll med mys, äta gott, måla naglar m,m :)



Nååväl, nu har ni fått en massa bilder!
Ska se om det är något bra på tv nu, har inte ork med något annat. Blir nog kanske en tur till lekparken sen med Felicia om det inte börjar regna vilket det ser ut att börja göra (om det inte redan gör det också), återstår att se!


Ta hand om varandra, vi lever bara en gång! ♥

Kommentarer
Elinn

Jösses...Felicia är verkligen lik dig.

Japp, jag hittade din blogg alldeles nyss. :P

2009-08-24 13:10:08
URL: http://elinn.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0