Ge mig ett par kilo, någon?

Hellååå igen, nu har jag prövat nykläderna o sådär.. tog den minsta storleken som fanns, vilket jag alltid gör dvs stl 34/36! Är inte heelt nöjd om man säger så, kläderna hängde som påsar och var stora.. missnöjd är jag med andra ord! Kanske dags att börja äta upp sig litegrann, men huuuur?? Går ju inte upp ett gram någonsin.. Springer jag upp för ett par trappor så har jag tappat några gram där. Bra ämnesomsättning, who knows? Hursomhelst så är mitt mål nu att gå upp i vikt från 45 kg till 55.. men ska sätta kilona på låren, armarna, rumpan.. inte på magen iallafall! Den är jag faktiskt supernöjd med fast jag fött två underbara barn, vet ni varför?? DET SYNS INTE, hahahah :) Förlorade allt på två veckor utan att röra ett finger.. bra där på ett sätt. Vill inte ha en flubbermage, inte för att det är fult men jag hade inte passat i det så kort som jag är, haha.. dvärg.

Nååååvääl, nog snackat om skönhetsideal och allt kravs.. det är mitt mål iallafall, att pressa på mig tio kilo.
Nuu vet ni det också. Mycket berättar man men inte allt!


Nu blir det middag iallafall.. heejs! (,")

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0