Godmorgon!







Helloo, morgonen började med krig mellan ungarna.. den ena skrek högre än den andre, rycka lite i håret knuffa varandra så den ena börjar grina. Syskonkärlek och svartsjuka i en enda sörja. Nåväl, nu sover dom små rackarna och jag hoppas på ett gladare humör på dom båda när dom vaknar. Ska snart börjar klura ut vad vi ska äta till lunch, har även egentligen tvättis nu men jag har ingen ork och eller lust alls till det och det verkar inte min karl heller ha så ska ta och boka om tiden.. Måste även dra mig ner till förrådet för att sätta barnvagnen dit som nu står utanför våran dörr. Vill inte att någon jävel ska stjäla den av oss, är ändå 5500 kr den kostar så.. Nååväl, har faktiskt inte alltför mycket på hjärtat!

Kan ju även tillägga att jag är glad för dom nya besökarna jag fått hit :) Fortsätt gärna att hänga med i våra vardagar, som sagt med både bild och ord! Och kommentera på. Tycker bara att det är kul och svarar såklart på allt! (förutom på min mans ibland lite underliga kommentarer han brukar lämna av här, hehe) ♥






 


Kommentarer
E - Bloggen om skönhet & mode !

Åhhh vilka söta barn !!!



Hoppas du får en lika bra dag idag :)



Åh det vore ju så snällt om du ville göra mig glad o rösta på mig i Veckans blogg, ligger delad etta :)



http://hannaaskoglund.blogg.se/2009/august/veckans-blogg.html#comment



Där kan du klicka dig in o rösta på nr 5 ( mig ) :)



Om du röstar, skicka gärna en kommentar till min så slänger jag upp en länk till er blogg på min om ni vill :)

2009-08-28 14:03:45
URL: http://hondaremelie.blogg.se/
E

Snällt :)



Missa inte att anmäla dig till veckans blogg i min blogg :)

2009-08-28 14:43:57
URL: http://hondaremelie.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0