Godmorgon!

Godmorgon på er :) Sovit gott? Jag har iallafall just ätit lunch, har börjat imorse med en utrensning av vårat förråd i våran lght. Så ska ta och fortsätta med det nu hade jag tänkt, barnen och karln har just åkt till hans Pappa m, fam och äta och sådant. Jag passar på att stanna hemma, ska fixa förråd sen försöka hinna vila också hade jag tänkt! Har klivit upp kvart över sex imorse.. Hade velat ha en endaste sovmorgon typ till tio eller nå. Hade inte alls suttit helt fel ;)

Bjuder även på en ny bild på Felicia, dom supersöta kläderna hon har på sig fick hon igår i födelsedagspresent av en gäst som var här igår och uppvaktade henne ;) Kan visa er senare om jag hinner resterande presenter..





Lite dålig bild, jag vet men det får duga för tillfället. Ska sätta igång nu så det blir något gjort  :)


Vi hörs! Ha en superbra dag :)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0