Hmpf? *

Hmpf, där försvann min matlust up in the air.. mer behöver man väl inte säga!
Ligger nu i sängen och surfar runt bara och känner mig irriterad. Folk som stör sig på andras lycka och framgångar, sådana människor borde inte få existera! Stoppa upp era klagomål och sopa rent framför eran egna dörr istället, det gör nog mer nytta skulle jag tro. Hoffa!

Ska snart försöka äta iaf, sen sitta och vänta tills jag får promenixa iväg och köpa den dära hoppgungan åt Bellsa, hon har så mycket spring i sina ben så en gunga gör nog nytta skulle jag tro, bara personen i fråga hittar den så går jag och köper den :) Har hört mycket dåligt om sådana där gungor men det kan vara värt att testa iallafall.. man ska nog inte lyssna på allt vad man hör.


Nee, skönt att det vart städat också.. en grej mindre att tänka på. Fy vad man mår dåligt när det är saker och stök överallt, sådan är jag iallafall!





Jojo, nu är nog maten snart klar.. sen hamnar jag nog framför datorn igen innan det är dags att söva Felicia.. annars blir hon så rackarns trött mot eftermiddagen om hon inte får sova lunch minst en timme.


Heejs :)







Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0