Jävla idiotfan!

Hm, min man vet verkligen vilka knappar han ska trycka på för att få igång mitt heta humör!! Han bad mig kika in på nll.se för att se vem som har fått en liten.. han sa att jag inte tycker om personen i fråga, jag nyfiken som jag är klickar ju in givetvis in.. Hmm, givetvis hans ex!!!! Vad är det han vill, att jag SKA bry mig desto mer eller vad?? Jag kommer personligen alltid tycka mindre bra om henne, samtidigt måste jag acceptera deras förflutna men fan sådär jävla nasty elak behöver man fan inte vara som han är när han vet hur allt är.. dååre!!

Jaja, värre hade det ju faktiskt kunnat vara.. Nu ska jag fortsätta kolla Unga Mödrar utan att bli störd!

Kommentarer
Tjoffsan

Får man fråga varför du stör dig så mcket på din mans ex? Tolkade det i ditt inlägg att det stör dig att hon fått en liten...

2009-08-23 00:18:04



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0