Lite musik att bjuda på :)

Hello på er därute mina kära läsare, dåligt med uppdatering idag jag vet men så kan det vara vissa dagar.. Tänkte lista lite låtar till er som jag bara älskar!

Nightwish - For the heart i once had
Delerium - Silence
Lady Gaga - Starstruck
Soulja Boy - Kiss me trough the phone


Var några stycken iaf som jag lyssnar dagligen på..








Just detja, för att inte glömma bort så har jag fått en jättefin köksskänk också som eg ska stå i köket men jag tyckte den passade bäst i vårat tvrum med tanke på våra tapeter så då fick den hamna där också..



Ramarna sitter lite snett, haha jag är en riktig liten noggrann jäkel ;)



Nååväl, nu ska jag fortsätta lyssna musik och mysa med min gumma.. hejdå!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0