Mina gummor två!

Nu ligger lillgumman här bredvid mig och sover så sött.. och snart kommer Felicia hem från dagis :) Ska fixa världens goaste mellis åt henne till hon kommer. Fruktsallad! MUMS!
T.ex så kallar hon apelsiner för "siin".. haha och när hon vill ha mera så säger hon MEEEAAAA!! Jag förstår verkligen allt hon säger, hon babblar på dagarna igenom.. är såå gulligt, hehe. Min gullestumpa ;) Och Bella, hon äter bara och sover.. som nu också.. detta är hennes tredje sovstund idag. Trötter. Och så har hon lärt sig att vända sig från rygg till mage och tvärtom, fast det lärde hon sig för lite mer än en månad sen.. då var hon kanske 3 och en halv månad bara.. Min lilltöös håller på att bli stor.. eller mina töser rättare sagt :) Nååväl, skryta om sina duktiga barn måste man faktsikt göra ibland.. hehe.


Ne, nu ska jag gå och sätta mig på ballis en stund med en cigg och lite juice ;) Vi hörs!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0