Mina två törnrosor :)

Nu sover mina gullungar, som jag sa så kommer felicia vakna törstig.. mycket riktigt. Men hon somnade om, även Bella somnade. Nu ligger jag i sängen och fryser, har öppnat fönstret men det går inte att stänga så nu måste jag stå ut med alla underliga nattvandrare här utanför som gapar i mun på varandra, spelar hip hop musik i sina mobiler och sjunger med, trimmade mopeder som gasar som dårar.. nåja, tur att jag håller på att få dålig hörsel och tacka gudarna för att jag har ett dun täcke ;) MYYS!



När man har tråkigt..



Jag har insett att min senaste kyss: Mohahah, jag minns fan inte..
Jag lyssnar på: Idioter som gasar med sina bilar här utanför, störande!
Jag pratar: Ibland alldeles för mycket..
Jag tycker om: Mina barn!!
Jag avskyr när folk: Ljuger och kryddar på lögnerna lite extra!
Min bästa vän är: Förmodligen hemma med sin fet kagge ;) mohahahah
Min första vän heter: Sofi
Kärlek är: Underbart när det är äkta
När jag borstar tänderna: Gör jag det länge och noggrant 
När jag lagar mat: Alltid min man som lagar ;)
Jag tänder på: -
Det sexigaste yrket är: -
Det är charmigt när: Finns mycket som är charmigt! 
Jag är rädd för: Åskan, ja jaaaaaaaag vet!!
Den värsta känslan är: Att somna utan den man älskar bredvid sig 
Den bästa känslan är: Att vakna med ungarba bredvid sig och få tusen kramar och pussar..
Jag är bäst på: Inte på något, men kan lite om allt ;)
Jag är sämst på: Att laga mat men det är enbart på ren slöhet!! Annars är jag nog kung på det ;)
Om jag va ett djur skulle jag vara: En fjäril, tror jag :)
Jag kommer alltid att vara: Världens bästa Mamma åt mina två döttrar.
Det finaste som finns är: Korkad fråga, mina barn såklart!!
I sommar gjorde jag: Absolut ingenting, bara tagit det lugnt!
Sist jag grät var: Igår tror jag.
Jag kan: Som sagt, inte allt men LITE om allt.
Jag kan inte: Sova när det är mörkt och tyst i rummet.
När jag vill tänka går jag: På promenad eller ut på balkongen med en cigg
När jag bakar så bakar jag: Muffins ;) Gott, även med frukt och bär i =)
Min mobiltelefon är: Ny och fin!
När jag vaknar på morgonen: så är det blöjbyten och mat.
Innan jag går och lägger mig: blir det dom vanliga måstena sen tvn/datorn
Just nu tänker jag på att: funderar på när min älskling kommer hem och på om jag är hungrig eller inte..
Bebisar är: Såå mysiga!
Idag har jag: inte gjort alltför många knop!
Ikväll ska jag: Sova
I morgon kommer jag: Mest troligt att gå och väga mina prinsessor, samt mäta dom.
Jag vill verkligen: Att min babe kommer hem NUU!! 




Godnatt, sov gott allihopa! Kram


Kommentarer
Lindaaaa

Jaaa, men det har ju inte blivit av ;p Måste kopiera garantin på den så man kan skicka med den och komma ihåg att göra de, jotjena ;) Sen jobbar stjärnan från 6-20 varje dag nu så han hinner inte :)

2009-08-11 06:32:14
URL: http://lindamadelen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0