Nätshoppa ;)

Hellre gör man det än att springa runt i lilla Gällivares butiker som inte har något.. intalar mig alltid att det finns något på stan åt mig, men när man väl är där så finns det bara skit o så åker man hem tomhänt. Söker nu en mysdress på internet, verkar inte hitta någon. Har en rosa, men vill ha någon till färg också och i en mindre storlek tack! Denna jag har nu är från Ellos tror jag det var och det är storlek S på den men ändå är den svinstor, vill ha en i XS. Det skulle vara perfekt ju! Men verkar inte hitta någon att beställa.. Ginatricot har säkert men kommer inte in på deras sida, fan också!

Någon här som kan tipsa mig om vart man kan finna en mysdress på nätet? Förutom Tradera, haha fet glöm det!




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0