Nu ryker det ur mina öron! ;)

Det vart en jäävla massa inlägg idag om den där satans diskmaskinen, vill ni veta en sak? Här kommer ett till.. läs eller skit i det, måste skriva av mig för jag är så satans jääävla arg! Här köper man en diskmaskin för 4500:- när matti hämtar den (diskmaskinen är i ett embalage så man ser inte hela maskinen) så bär han upp den till våran lägenhet, jag nyfiken som jag är börjar ju genast att granska den.. Mina ögon ser genast den fetaste bucklan ever i luckan, snyggt! Prövar iallafall ringa dig, efter några trakasserande samtal så svarar dom på ELON ;) Och när jag är arg då är jag arg, jag menar herreeeeguud är det så jääkla svårt att kolla så att det är helt innan man säljer.. Det är ju inte lite pengar det handlar om heller. Är ju ett par tusenlappar, och det är ju inte direkt som hittat! Nååväl, hoppas det löser sig iallafall och att dom har kvar en till likadan så att vi får byta.. Matti skulle och kolla upp det där nu och samtidigt hämta Felicia från dagis!


Och Bellsan har somnat igen, tror det är nå tänder som håller på att växa fram när hon är så små gnällig hela tiden och små trött, hon somnar lite här och var den lilltösen ;) Så när man minst anar det så får man bära henne till sin säng och dit somnar hon på direkten utan några om och men!


Har även passat på att tvätta bort lite kläder också, det är fan det enda som saknas och som hade varit välbehövligt en tvättmaskin och en torktumlare! Dessvärre har vi ett badkar som upptar hela toan och som jag vägrar ta bort för barnens skull..




Jaja, förhoppningsvis var det här den sista uppdateringen om den där älskade diskmaskinen ;) Hehe.


Hörs senare! Skriver om något annat kul då, jag lovar!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0