Photoshop + jag?

Äntligen har jag fixat photoshop till min dator, eller ja.. jo jag fixade faktiskt det meen som vanligt blev det galet så Matti fick ta över och fixa ett annat program. Bra. Så nu är det bara till att lära sig det också, och som det ser ut så tar det inte några minuter.. får ta och sitta någon kväll och lära mig, vilket jag faktiskt vill också. Jag + tålamod = iinte så bra hurrni!
Sitter iallafall här nu och lyssnar på bra musik och myser med min stora gumma, hon är så goosig så! Väntar också in lite samtal, men det verkar dröja.. inte alls förvånande om man får säga det själv!

Och en bild bjuder jag såklart på.. är as tråkigt att läsa ett inlägg om det inte finns en endaste bild, eller hur?




Hehe, Felicia lånar Bellsans gåstol en sväng ;)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0