Snabb uppdatering!

Hej igen, nu har Felicia somnat här bredvid mig.. ska snart ta och flytta henne till hennes egen säng! Sitter även och väntar på att Matti och Bella ska komma hem, dom är och rantar som vanligt... när dom kommer så ska jag iväg och hyra en film, om jag orkar! :) Har faktiskt inte så mycket mer att skriva, är lite smått trött.. tycker inte att jag har gjort annat idag än att städa. Oooohja, det behööövdes verkligen! Hatar verkligen när det är stökigt och grejer överallt!!

Nåja, nu ska jag fortsätta surra lite med Terese på msn sen ta ett bloss och invänta resten av familjen!



Godnatt mina kära läsare :)


Kommentarer
E

sv - vad roligt :)

då säger jag till när tävlingen är redo :)



2009-08-28 20:08:23
URL: http://hondaremelie.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0