Tatuering :)

Justdetja, är så himla sugen på att göra en men är faktiskt lite rädd ;) Och om jag väl törs, så vem ska jag låta tatuera? Dom som tatuerar här i stan är bara slarvisar.. och mina ska vara välgjorda. Det är ju faktiskt något man ska ha hela livet!

Här kommer lite ex som jag hittat på google som jag faktiskt hade kunnat tänka mig att ha :)




Bild lånad från gaddad.se

Funderar på att göra en sådan, en blomma för varje prinsessa jag har :)



Bild lånad från gaddad.se

Eller kanske en sådan här, fast då med två hjärtan och barnens namn såklart!




Bild lånad från gaddad.se

Eller en sådan här :) Tyckte den var hur j*vla fin som helst! En för varje dotter jag har!



Lämna gärna en kommentar om vad ni tycker!

Skriv gärna med anonymt, det visar bara hur tööööööntiga ni är ;)

Kommentarer
Jessica

Den där översta var riktigt fin :) Jag har en liknande på ryggen, fast med 2 blommor :)

2009-08-25 20:31:34
URL: http://thingelingan.blogg.se/
Elinn

Alltså..hallå. Här snyltar vi ideér från mig ser jag. ;)

För jag bara råkar ha fyra blommor tatuerade på armen för mina fyra syskonbarn. :P

Nej, men jag tyckte sista var klart bästa idén.

2009-08-25 21:08:37
URL: http://elinn.blogg.se/
lina

tomas nordström som jobbar i pillers salong,är skitduktig!!

2009-08-27 00:48:52



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0