Torsdag

Hello på er mina kära läsare :) Sitter här framför datorn medans jag samtigt kollar lite smått på Grannfejden som går på tv, tydligen en repris som jag lyckats missa.. Fick ju min parfym idag som jag vann av Johanna Tofty från programmet Ensam Mamma Söker som visats på kanal3 (snart börjar nästa säsong, nämligen om lite mer än en vecka, får inte missaas!) well, parfym luktar hur gott som helst :) Inte för att jag använder parfym men någon gång blir det väl :) Annars har det väl inte hänt alltför mycket, eller ja.. skrikfest har vi haft idag! Felicia och Bella har skrikit och gnällt all day long! Tror nog båda två vann faktiskt. Gjort allt i min makt som går att göra när det gäller barn.. inget duger! Det blir lite mer av en domino effekt det där, skriker ena så börjar nästa! Sen tvärtom!

Nu sover båda två iallafall. Tänkte ta och se klart programmet nu, sen leta den där jäkla mysdressen som jag vill beställa men inte hittar!




Mamma älskar er så mycket mina prinsessor, ni gör mig lycklig! ♥




Världens bästa Morfar busar med Bella! ♥



Mammas älskade lilla busunge ♥

Nu ska jag fortsätta kolla programmet sen läsa nya Mama tidningen jag köpte idag :)
Godnatt!



Kommentarer
Anonym

sv: så lite :)

tack så mkt, ska försöka me detta =)

2009-08-27 22:40:41
URL: http://amalaj.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0