20091209

Godmorgon på er! Sovit gott? Vi klev upp efter halv nio idag och Bella sov på till ganska precis nio. Så nu har vi just ätit frukost. Är iallafall snart klar med flickornas rum, ska bara upp lite tavlor och sådant så ska jag fota och visa er, om jag nu inte glömmer bort det men det får jag inte göra :) Vart klar igår med ommöbleringen, så nu står garderoben i hallen och tar plats och väntar på avhämtning idag. Skönt att bli av med den, tar bara en massa plats! Idag händer det inte alltför mycket, bara ta det lugnt.. Tavlorna ska upp, sen små städa lite.. fast det gör jag ju varje dag :)

Måste även berätta för er att det INTE är länge kvar innan Bella kommer börja gå. Hon ställer sig upp mot möbler och promenerar runt dom, snart släpper hon taget och går själv. Härligt. Då slipper man detta bärande, hehe..

Dom är såå duktiga mina barn, kärlek!






Bella. (Observera hur gulligt det är när hon håller i snöret som sitter fast i mössan) så gulligt. På kortet är hon bara några timmar gammal och greppar redan ;) Duktig!








Felicia. 1 dag gammal, ligger och sussar inlindad i filten ;)


Visar även denna bild igen och kommer göra det miljarder gånger till, älskar den verkligen!!




Felicia och Mathias kastar "macka" i Aborrtjärn i solnedgången. ♥♥

Kommentarer
mormor

Dom är så duktiga mormors flickor, dom är så fina.

Kram från mormor.

2009-12-09 10:31:13



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0