364 dagar kvar tills nästa jul!

Då var denna jul över för detta år, barnen har fått en massa leksaker. Jättefina! Fast det som betyder mest är nog att få umgås med sina nära och kära, så idag var Pappa och hans tjej Stina hit. Först vart det en lätt jul lunch sen vart det öpnnande av paket, och såklart så kom tomten! Bella skrattade högt och mådde så gott av att se tomten, annat var det med Felicia.. Haha, sorry om jag garvar men tyckte ändå att det var lite sött samtidigt som jag tyckte synd om henne. När tomten knackade hårt på dörren då spärrade hon upp ögonen, gick till hallen men vände lika fort igen och sprang upp i min famn, grät som aldrig förr ungefär. Skakade av rädsla. Det var INTE roligt, tyckte så synd om henne. Det roliga var att hon tog emot EN julklapp av tomten sen velade hon gå och sova, grät och grät och grät.. sen hoppade hon upp i Mattis famn medans Bella satt i Morfars famn och skrattade.. vet ni vad Felicia säger eller ja, skriker till tomten samtidigt som hon gråter i högarns skyn? "Ta mig inte, ta mig inte!" Haha, gullunge.. så jag försökte förklara att tomten är snäll och ger en julklappar, så det tog en kort så släppte hon taget om mig och var nära Pappsen och öppnade julklappar.

Så nu vet hon att tomten är snäll!

Matti har såklart filmat också lite grann när tomten var förbi på besök :) Imorgon lovar jag er att leta upp den där kabeln till datorn och lägga upp filmen och lite bilder!


Nu ska jag kolla lite tv, verkar vara en massa bra jul fimer och allt möjligt så något finns det nog att titta på!



Hejsålänge! Hoppas att ni har haft en bra julafton!

Glöm inte bort att DU är värdefull ;)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0