4 dagar kvar tills julafton! Och bluetoothen fungerar inte :(

Kommer mest troligt att byta blogg portal helt och hållet, i sådana fall efter nyår men jag berättar såklart för er när det blir aktuellt :) Vill ju såklart fortsätta skriva, och det för er! Just nu är min högsta önskan att min bluetooth på datorn och mobilen kopplar med varandra, hur mycket jag än försöker eller vad jag än gör så går det inte och jag blir bara förbannad. Har miljarders miljoners vackra bilder att visa er, är så trååkigt att läsa en massa utan bilder. Fan vad jag tjatar men så är det! Har bett Matti hjälpa mig och han har försökt fixa och trixa men han vet inte heller vad problemet är.

Snart är det julafton, endast 4 dagar kvar. Julkänsla? Svar, Nej!
Klapparna är klara bara maten kvar att handla. Less är jag redan.



Nånå, nu bråkar barnen så jag måste pysa. Den ena gråter efter den andra.

So long!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0