Baby Gap

Har ingen lust att blogga, har inte heller något vettigt att skriva förutom att jag just trollat bort världens ondaste tandvärk genom tiderna. Höll allvarligt talat på att dö för en stund sedan, ja jag trodde verkligen det. Tidigare idag fick jag ett mejl som gjorde mig glad. Och det kommer bli väääärldens bästa julklapp åt barnen. Nämligen kläder från Baby Gap, den affären ligger i Amerika men har man kontakter som har kontakter så då blir man glad. Vill verkligen INTE alls att våra barn ska ha likadana kläder som resten av Gällivares barn har. Fick för inte så länge sen kläder från baby gap och dom var såå underbart fina! Längtar till julafton, haha..

Nu lät jag girig men det ska man vara, tar man sig själv aldrig till new york, amerika och resten av världen så ska man minsann vara glad för att andra handlar åt en ;) Right?

Här ha ni en länk till deras sida ifall ni vill se deras härliga underbara utbud av kläder!
http://www.gap.com/browse/subDivision.do?cid=6487&mlink=6344,1538767,1&clink=1538767 






Kläderna ni ser på bilden är från www.gap.com

Visst är dom såå söta?

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0