Efter regn kommer solsken?

Tråkigt väder, mörkt och grått.. Hade velat gå ut med ungarna en stund men man tappar orken och lusten direkt. Innan vi ens har hunnit i overallerna och allt så har det hunnit bli mörkt ute. Trist. Men nu är det ju inte så jättemånga månader kvar till sommaren, bara dryga 5 till 6 månader kvar.. det klarar vi va? Har ingen julkänsla alls heller, men det är absolut inte så konstigt. Allt känns bara upp och ner nu. Ska ta och möblera om i barnens rum senare idag om jag nu orkar. En jättestor garderob ska ut från rummet, har flyttat på mina och Felicias kläder så att det blir större plats för dem att leka på :)

Mina säkringar har gått snart känner jag för 3456789 gången idag, barnen bråkar som aldrig någonsin förr. Dom är i luven på varandra jämt och ständigt, rycker från händerna, den ena grinar efter den andra, trösta ena sen trösta nästa sen är man på ruta ett igen. Nu luktar det iallafall inte mumma här, så vi börjar där iallafall sen ser vi vart resten av dagen bär..

Hejsålänge..

Kommentarer
Matilda

Vilken söt blogg :)

2009-12-08 09:23:49
URL: http://tiltans.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0