ehm?

Svar på tal till kommenatern "ehm"!

På den tiden jag kallades för Mia var den tiden jag startade min blogg, hatar det smeknamnet nu men gjorde det inte då! Marie är mitt namn, smeknamn vill jag inte ha. När jag köpte domänen "lillmian" brydde jag mig inte särskillt mycket om mitt smeknamn men nu gör jag det, det stör mig något så fruktansvärt! Jag vet att det kan vara förvirrande då min blogg heter Lillmian. Om DU "ehm" har ett bättre namn på en blogg som jag kan ha, tala om det då för mig så kanske det blir en ändring.

Det återstår att se då jag som sagt fortfarande har planer på att byta portal efter nyår! Men låt kommentarerna flöda! :)



Haha, nu vet du ;)




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0