En usel lögnare

Har snokat runt på lite andra bloggar, hittar alltid saker som facinerar mig mycket. Folk som måste skriva om andras liv hela tiden, tydligen är ju det ett bevis på att man själv inte har det bra. Jag kan rabbla upp en gäng med olika saker här som du pysslat med, men då skulle jag framför allt ha visat genom första raderna om vem jag skriver om. Den personens namn är inte värd att ens nämnas här i bloggen ;) Dessutom vill jag inte framstå som en nolla själv. Ingen är perfekt, inte ens jag.. Men om man enbart använder sin blogg till att smutskasta andra, jag läser ju det jag läser och jag är inte född igår. Vet egentligen inte riktigt vad jag velade få ut med det här inlägget, för det spelar ingen roll hur mycket jag försöker förklara för personen i fråga, det går ändå inte in i huvudet.

"Snälla *******, hämta min *****, jag "råkade" ******* den"
"Jag har inte tagit dom, det måste vara ***** men jag törs inte ta tag i problemet för att jag själv är en usel lögnare"

Låter det bekant?  Då tycker jag att du ska ta åt dig.

Ibland trillar det ur grodor ut min mun också ;)





Jag behöver inte vara snäll, för jag tror inte på tomten och jag är inget barn.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0