En vacker bild.

Imorgon är det nyår, fyfan vad tråkigt och fyfan vilket tjat från höger till vänster. Här blir det då inte något alkohol intag. Nejtack! Förövrigt har det varit en lugn dag, inte många knop är gjorda här inte. Ska ta och söva Felicia snart hade jag tänkt, egentligen har jag en bingolott som hade behövt spelas, fick den + en trisslott + en skvallertidning (som jag älskar) utav en väninna! Kanske man blir miljonär på den där bingolotten, vem vet. Sannolikheten är ganska liten, dessutom såg jag nu på klockan att den börjat för tjugo minuter sen = missat 1ans bingo. Det börjar bra det här.

Kom på en ganska störd tanke, eftersom att det är nyår imorgon och antagligen lär det inte vara en jävel som spenderar sin tid i en tvättstuga så då tänkte jag att jag kanske, då med lite smått tur att det är ledigt hela dagen. Bra va? Så en liten maskin ska jag då köra, haha. Kalla mig grinchen eller vad ni vill, men julen och nyårsfirande är betydelselöst för mig.



Nu ska jag fortsätta messa med Annika medans jag småkollar tv. Förhoppningsvis somnar en förkyld Felicia också.


Hittade en underbar bild på google över dundret/gällivare.




Hur mysigt som helst ju, kommer alltid att älska Gällivare!



Kommentarer
Jitah

Sv: Haha ja jag tackar för kommentaren och att du kände för att fylla ut lite ;) Gott nytt år på dig! :)

2009-12-31 18:04:08
URL: http://Http://jitah.blogg.se/
anna

hej ! men shit tack :D Ja det hade varit jättekul :)

2009-12-31 18:16:06
URL: http://erniiee.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0