Ett litet litet lyckorus.

Ännu en dag har passerat, snart är det nyår. Jag längtar faktiskt, för nu har jag börjat se ljusare på saker och ting. Men, man ska aldrig ropa hej förens man är över bron. Men en dag i taget, det har jag lärt mig. Jag vill aldrig mer leva som jag gjort förut, det är slut på det! Nu kommer jag bara att se framåt. Tittar man bakåt så sitter man i skiten igen och det tänker jag inte göra. Det är mycket ni inte vet om mig men inom sin tid så kommer jag att berätta för er. När jag samlat mod! Haha. Mitt hjärta ska bli helt och det blir mitt nyårslöfte, kan ju inte vara svårt att hålla. Men att svamla och säga på tolvslaget att "detta var min sista cigg förgott" haha, inte ens jag tror på det skämtet själv. Ne, det ska vara lätta löften så att det inte går att bryta dom ;)

Så, mitt nyårslöfte är att sätta mig själv i första hand eller ja efter barnen då såklart ;)
Det är en jädra tur att jag har dom, älskar dom högt på denna jord! Utan dom är jag totalt värdelös.


Och en till sak, JAG ÄLSKAR DIG MED HELA MITT HJÄRTA ♥



Nu ska jag göra klart barnen för natten, nybadade och allt :) Haha bara jag som behöver mig en dusch.


Som Felicia sa för någon dag sedan när jag bad henne leta en sak som plötsligt försvunnit
- Jag kan INTE trolla


Trollunge ;)








Hejsålänge, ta hand om dig och glöm inte bort att du, just DU är värdefull!


Kommentarer
sofia (en av oss tre från moiettu)

sv inget speciellt kommer bara vara hemma

2009-12-29 18:28:31
URL: http://moiettu.webblogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0